יום שני, 17 בדצמבר 2018

ציוד משרדי


ציוד משרדי הוא הגדרה הכוללת מגוון גדול של פריטים המשמשים לכתיבה ולצרכי ניהול משרד. הם כוללים פריטי משרד יום-יומיים כגוון כלי כתיבה, מוצרי נייר ואביזרי משרד שונים, ומוצרים המשמשים תחום מסוים של עסקים וחברות, כגון דפי צילם וציוד מיוחד למדפסות. אבל ציוד משרדי כולל גם מוצרים שאינם מיועדים למשרדים אלא קשורים באופן ישיר או עקיף למוצרי נייר וכתיבה ולמוצרי תחזוקה. מוצרים אלה מקוטלגים כחלק מציוד משרדי וכוללים ציוד לציירים, לבתי ספר ולתחזוקת משרדים כללית, כגון כוסות קפה חד פעמיות ומוצרי ניקיון וטואלטיקה.
בשל מגוון המוצרים הכלולים בהגדרת ציוד משרדי מחלקים את סוגי המוצרים לקטגוריות כגון מוצרי נייר, אביזרים משרדיים, מוצרים חד פעמיים וכהנה. אך ישנם כמה סוגי מוצרים שהם חלק בלתי נפרד מכלל הציוד המשרדי:


ציוד משרדי


מוצרי נייר הם עדיין הבסיס הן ללימוד כתיבה והן לניהול חברות בהיקף גדול. הם כוללים גיליונות נייר למדפסות ולמכשירי פקס, דפדפות ומחברות, פנקסים, דפי ממו ועוד. לרוב אלה מוצרים סטנדרטיים בגדלים קבועים, אך אספקת ציוד משרדי כוללת מוצרים ספציפיים, כגון אופן העיבוד של מוצרי הנייר, גדלים שונים של גליונות נייר להדפסה, עובי שונה של בלוקים לשרטוט ועוד. בשונה מהצורך הפרקטי במוצרי נייר לשימוש משרדי, קיים צורך אסתטי במוצרי נייר מעוצבים, והם משווקים במגוון של עיצובים וצבעים.
מוצרים לתיוק ולשמירה על מסמכים. גם בעידן שבו התכתובת מתנהלת באמצעים דיגיטליים, תיוק ניירת חשוב לשמירה על מסמכים חתומים ועל עדכונים מנהלתיים. ציוד משרדי חשוב לניהול עסקים וחברות כולל אוגדנים, תיקיות, כלים כגון מחוררים, מהדקי סיכות וכלים לחיתוך גליונות נייר.
ציוד הקפי ואביזרים למחשבים ולניידים נכללים אף הם בציוד משרדי, וכמו כן פריטים שימושיים כגון בטריות, אביזרי ריהוט ועוד. עם זה כוללים מוצרי הציוד המשרדי מכשירי הכתיבה כגוון עפרונות, עטים, עפרונות צבע ואיתם האביזרים הנלווים שביניהם מחדדים ועפרונות. אלה פריטי ציוד חשובים לתלמידים ולעוסקים באומנות ובשרטוט. אלה מוצרים בסיסיים שאפשר לרכוש אותם גם ברמה מקצועית.
אך לא רק ציוד למשרד ולעסקים. פריטי ציוד משרדי חשובים לניהול הבית ולתחומים נרחבים. מוצרים כגון פנקסי רשימות ופתקי תזכורת, פתקים דביקים להדבקה על המקרר, גומיות ומהדקים, כלי כתיבה פשוטים ומעטפות למשלוח חבילות הם פריטים שגרתיים המשמשים כמעט בכל משק בית.
אם כי חנות ציוד משרדי כוללת לכאורה הכול מכול, כיום כבר לא מדובר בחנויות מהדור הישן. המוצרים ממוקמים במדפים בהתאם לסוג ולגודל המוצר וכמו כן קיים מבחר גדול של מותגים. ללקוח הנכנס לחנות ציוד משרדי יש אפשרות לבחירה מתוך מגוון גדול ויעיל של מוצרים מודרניים ואיכותיים.
בחנות אינטרנטית לציוד משרדי מתאפשר ללקוח לבחור פריטים מתוך קטגוריות מוגדרות. באופן הזה אפשר לעיין במפרט המוצרים ולהזמין אותם דרך האינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים חד פעמיים

  אחת השיטות לייעול תהליכי עבודה היא לעבור להשתמש בכלים חד פעמיים.  כלים חד פעמיים חוסכים את הצורך להתמודד עם כלים שנשברים במהלך העבודה, עם ...