יום שלישי, 31 ביולי 2018

איך לבחור ספק לציוד משרדי?


5 נקודות חשובות בבחירת ספק למשרד שלכם
לא משנה באיזה תחום עוסק המשרד שלכם, אתם בוודאי צריכים אספקת ציוד באופן שוטף. בישראל יש כיום חברות רבות המציעות שירותי אספקת ציוד למשרדים, אך כדי להיות בטוחים שתקבלו את השירות שאתם צריכים, כדאי לקרוא את רשימת הנקודות הבאות, שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה לכם.
בחירת חברה לשירותי משרד
הנקודה הראשונה היא לבחור בחברה המוכרת את הציוד שאתם צריכים. יש חברות המתמחות בחומרי ניקוי למשרדים, חברה אחרת תציע לכם מוצרי נייר מתאימים ובחברה שלישית מוכרים טונרים למדפסות. יש גם חברות המוכרות את הכל, לכן אם אתם נזקקים ליותר ממוצר אחד באופן קבוע, כדי לבחור בחברה כזו.
הנקודה השנייה היא תודעת השירות. כל מנהל משרד או אחראי רכש יודע שההתנהלות מול הספקים השונים מצריכה סבלנות רבה והסברים חוזרים ונשנים, לכן חשוב למצוא חברה שתספק לכם ציוד למשרד באדיבות, בסבלנות ובמקצועיות רבה.
הנקודה השלישית היא איכות הציוד. ספק אחד ממנו תוכלו להזמין הכל ויחס מקצועי וסבלני הם חשובים מאד, אך חשובה לא פחות מכך איכות הציוד שתקבלו. ודאו שאתם מקבלים תמורה למחיר שאתם משלמים.
הנקודה הרביעית היא זמן אספקה. לא בכל משרד יש אחראי רכש, וגם במשרדים בהם יש תפקיד כזה, יכול להיווצר מצב שאחד המוצרים נגמר ויש צורך באספקה מעכשיו לעכשיו. במקרה כזה חשוב שהחברה ממנה אתם מזמינים את הציוד, תוכל להשלים את החסר במהירות האפשרית.
הנקודה החמישית היא למנוע בזבוז זמן. אתם עסוקים וזה מובן מאליו, לכן אתם חייבים חברה שתוכלו להזמין ממנה את כל הציוד והיא תדאג למשלוח עד לכתובת המשרד.
לכל משרד יש צרכים אחרים, ולכן חשוב לבחור בחברה היכולה להתאים לכם חבילת ציוד בהתאמה אישית, בדיוק כמו שאתם צריכים. אופיס מאסטר היא חברה שנותנת שירות מלא למשרדים, החל ממוצרי נייר ועד למוצרי ניקוי ומזון.  היתרון שלנו זו האפשרות להזמין את כל מה שאתם צריכים למשרד ממקום אחד, וכך לחסוך לכם גם זמן וגם כסף.
להזמנת ציוד למשרד, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר או לבצע הזמנה אונליין באתר. אנחנו כאן לשירותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים חד פעמיים

  אחת השיטות לייעול תהליכי עבודה היא לעבור להשתמש בכלים חד פעמיים.  כלים חד פעמיים חוסכים את הצורך להתמודד עם כלים שנשברים במהלך העבודה, עם ...