יום רביעי, 1 באוגוסט 2018

מה התועלת של כלים חד פעמים במשרד?


גם בבתי עסק שאינם עוסקים בתחום המזון, יש צורך מדי פעם בכלים חד פעמיים.
לא משנה אם יש לכם מטבח מסודר צמוד למשרד או רק בר מים ו/או מכונת קפה, כלים חד פעמיים יכולים להקל עליכם מאד. העובדים קמים מדי פעם לשתות מים קרים או להכין כוס קפה, ובסופו של יום מצטברת כמות גדולה של כוסות וספלים, שמישהו יצטרך לעמוד ולשטוף. גם אם תדאגו להכריז שכל עובד יביא ספל מהבית וידאג לנקות אחריו, תמיד למישהו יעלם הספל או יישבר ומדי פעם יונחו כוסות בכיור שאף אחד לא שטף.
הפתרון? כלים חד פעמים
כלים חד פעמיים

רכישה מרוכזת של כוסות לשתייה קרה וחמה, יכולה להקל מאד על העובדים. מבחינתם מדובר בנוחות, ומבחינתכם מדובר בחיסכון של הצורך בלהעיר לעובדים ולנקות אחריהם. כשאתם מזמינים כוסות כדאי לחשוב אולי תצטרכו כלים נוספים.
מתי יש צורך בכלים חד פעמיים נוספים למשרד? במשרדים בהם נוהגים לקיים ישיבות צוות עם כיבוד, בפגישות עבודה עם אנשים מבחוץ או בשיחות עם לקוחות, ולמעשה בכל אינטראקציה במסגרת המשרד, בה אתם רוצים להגיש משהו קטן לאכול או לכבד בכוס קפה.
כשאתם משתמשים בכלים מסוגננים ואיכותיים, אתם משדרים תדמית של עסק מקצועי, ולכן כדאי לבחור היטב את הצלחות, הסכו"ם והכוסות שתרכשו. מתכננים ארוחת צהריים חגיגית לקראת החגים? נוהגים לאכול יחד כל העובדים לפחות פעם בשבוע בתוך המשרד? הזמנה של כלים חד פעמיים זה הפתרון המושלם, כי כולם נהנים ואף אחד לא צריך לעמוד אחר כך ולשטוף את הכלים של כולם. הזמנה של כלים חוסכת לכם זמן ומגבשת בין העובדים. רק אל תשכחו להזמין גם מוצרי ניילון כמו שקיות אשפה, לשם תוכלו לאסוף את כל הפסולת.
ומה לגבי עלויות?
ואם אתם חוששים שאולי מדובר ברכישה יקרה ולא מוצדקת, כנראה שעוד לא מצאתם את הספק הנכון לציוד משרדי. באופיס סנטר תוכלו להזמין את כל הציוד שאתם צריכים למשרד, ממקום אחד, ולקבל הצעת מחיר משתלמת.
דואגים לאיכות הסביבה? באופיס סנטר תוכלו להזמין גם כלים חד פעמיים אשר עשויים מחומרים מתכלים. כנסו עוד היום לקטלוג המקוון שלנו באתר, ותתחילו להזמין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים חד פעמיים

  אחת השיטות לייעול תהליכי עבודה היא לעבור להשתמש בכלים חד פעמיים.  כלים חד פעמיים חוסכים את הצורך להתמודד עם כלים שנשברים במהלך העבודה, עם ...