יש לא מעט ספקים מהם תוכלו להזמין ציוד למשרד, אז מה היתרון בלעבוד עם
אופיס מאסטר?
נמאס לכם לעבוד עם
חברות שונות ולתאם כל פעם מול ספק אחר הזמנה כזו או אחרת? מובן לגמרי. משרדים
ועסקים רבים כבר מבינים, שכיום המפתח לחיסכון בזמן ובכסף טמון בהתקשרות עם ספק אחד
שיוכל לתת לכם מענה לכל מה שאתם מחפשים. ויש לזה יתרונות רבים.
באילו יתרונות מדובר?
אתם מתקשרים לספקים
שונים, מתאמים מול כל אחד את המוצרים שאתם צריכים והכמות מכל מוצר, לאחר מכן
דואגים למועד משלוח ומבקשים הצעת מחיר. ובפועל? כל ספק מביא את הציוד בזמן אחר וזה
עולה לכם יותר מכיוון שכל ספק גובה מכם בנפרד עבור עלויות המשלוח.
כשאתם עובדים מול ספק
אחד, הוא יכול לתת לכם שירות אישי ומותאם לעסק. אם מדובר בחברה מקצועית היא גם
תדאג להביא לכם את כל המוצרים ללא עיכובים, ובמחירים משתלמים.
באופיס מאסטר אנחנו
מכוונים לתת שירות מלא למשרדים ודואגים לספק לכם ציוד הכרחי וציוד נלווה שכל משרד
צריך. באתר של חברת אופיס מאסטר, תוכלו להזמין ציוד משרדי מקטגוריות שונות: מוצרי
נייר, חומרי ניקוי וגם מזון ושתייה. אנחנו יודעים שכל עסק עובד בצורה אחרת, אך
לכולם משותף דבר אחד וזה חוסר בזמן. יש לכם כל כך הרבה משימות שצריך לבצע בזמן
קצר, ואתם כל הזמן עסוקים במציאת דרכים לייעל את התנהלות העסק.
איך אנחנו מסייעים
לכם להתייעל? פשוט מאד. עם אופיס מאסטר יש לכם שקט בכל הקשור להזמנת ציוד משרדי.
אנחנו דואגים לכם למגוון רחב של ציוד ומתחייבים לאיכות ולמחירים נוחים. את ההזמנה
תוכלו לבצע בקלות דרך אתר הבית שלנו, בכל שעה ומכל מחשב. בדרך זו אתם גם מצמצמים
את מספר הספקים שאתם צריכים להתנהל מולם וגם מרוויחים אפשרויות רכישה מקוונות,
נוחות ומהירות.
יתרון נוסף זו האפשרות
להצטרף למועדון החברים שלנו. כל משרד זקוק לאספקת מוצרים וציוד באופן קבוע, ולכן
כדאי להיכנס לרשימת החברים שלנו, כדי שנוכל לעדכן אתכם במבצעים משתלמים ולתת לכם
הטבות מיוחדות.
כל המוצרים שאתם מחפשים אצלנו באופיס מאסטר. כנסו לקטלוג המוצרים שלנו
המופיע באתר הבית, ותוכלו לבצע רכישה נוחה ומהירה דרך האינטרנט. אופיס מאסטר –שירות
ברמה שלא הכרתם.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה